Spökkväll!

Nattinlägg då ;)
Är på Veda och alla kollar på TV, äter popcorn, dricker saft och har det mysigt! Var 47 ungar här idag, galet mycket! Heelt proppfullt i cafeterian där alla ska sova.

Kvällen började 18.00, och då gjorde alla spöken sig klara och sen gick alla rundan i skogen och satte ut marshaller(stavning?) Sen gick alla spöken till olika platser, 2 och 2. Mörkrädd som jag är så var jag med Jocko. Hon och jag hade en plats nästan ute i skogen. Haha, va fett kul att skrämma alla barn, men det var svinkallt och vissa blev inte ens rädda...

Har varit på Veda hela dagen idag. Från morgonen med ponnycup till kvällen på spökkvällen. Men, skriver om Ponnycupen i ett annat inlägg..

Jag och Fanta, Foto: Elin Halvarsson




Kommentarer
Rebecca

kul :)

2011-10-31 @ 01:03:48 | http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback