Måndags lektionen!

Halloj! Ganska dålig uppdatering, men jag har så sjuuuuukt mycket i skolan!

Iaf tänkte skriva om ridningen i måndags!
Vi hade Anna och gruppen innan oss red kadrilj, för de ska göra det på julshowen! Den måste ni komma och kolla på om ni kan, det är den 11 December klockan 14:00 om jag inte minns fel! Även våran grupp red karilj programmet, just för att vi kommer vara reserver ;)

Såhär gick det:

Lisa- Lektionen var väl helt okej, tycker inte att det är å roligt att rida kadrilj, men som Anna sa så är det ganska nyttigt. Jag hade ju då trocisen :) och det gick inte jätte bra och inte jätte dåligt heller. Jag hade ju då inte ridit honom på ett tag, men det gick helt okej för att ha varit ett tag sen tycker jag! Han har ju varit halt och stått stilla ganska länge så han var ganska pigg! och även fast han hade sprungit av sig med Hedda lektionen innan, ville han gärna dra iväg i galoppen :P Men jag lyckades hålla tillbaka honom ganska bra! :)

Carro- kommer...




Kommentarer
hanna

superfin blogg ni har!

har en fråga som jag är lite osäker på,

vet ni ifall det är okej att använda gummiband eller

likande på klubbdressyr-"tävligar" eller liknade ???

skulle va jätte snällt om ni svarade på det snarast!

ni måste inte svara på det i ett inlägg,det räcker

med ett svar här i kommentars-fältet annars ! ha en bra dag ! :-)

2011-12-02 @ 14:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback