DressyrSpecialen!

hejsan! Förlåt för dålig uppdatering men både jag och Carro har haft problem med våra datorer. Mitt internet har inte funkat och Carro kom inte in på datorn.

Igår var det iaf Dressyrspecial för min del!  Var verkligen sjukt taggad på att rida! Vi besökte ett stall i Luxemburg där de hade 60 hästar! Stallet var as stort! Där fick vi gå runt och kolla lite och gosa med hästarna, snacka om att jag blev ridsugen då! Iaf tillbaka till lektionen...
Jag var där tidigare igår för mamma skulle ivag. Fick reda på att jag skulle ha Rafiki, mitt taggande sjönk från 1000 till nästan 0... Men jag försökte tänka positivt och jag gav inte upp under lektionen! Vi hade vikarie, Maria. Vi red mycket skänkelvikning och jobba dom i galopp över hela fyrkanten.

Det gick skit dålitg för mig. Jag kan inte rida den hästen, hur mycket jag än försöker så går det inte! Han och jag passar verkligen inte och jag tror inte att vi kommer kunna göra det... Rafiki är jätte gosig och så, men han och jag=katasrof.. så hoppas på byte nästa gång!
image description
vi kör väl på samma bild som alla andra gånger...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback