Dressyrspecial!

Hejsan!

Idag red jag dressyrspecial och jag fick veta lite tidigare att jag skulle ha Bounty! Blev då lite nervös just för att jag aldrig ridit henne och hon har nyss varit halt och stått stilla väldigt länge!

Jag kom till stallet, bytte om och sen gick jag upp till stallet och gjorde i ordning henne.

Idag red vi mycket skänkelvikning och lite 10m-volter :) jag gillade lektionen!

Lektionen gick bra och jag är nöjd för att vara första gången! Hon var lättast i höger, i vänster la hon gärna huvudet på sne om man säger så x) och hon hade även svårt för att fatta vänster galopp men till slut gick det! Hon var lite seg i skritten och ville gärna springa på i galoppen men annars var hon jätte mysig och jag hoppas jag får henne nästa gång! :)

/Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback