Dressyr eller hoppning?

När jag var yngre tyckte jag att hoppning var roligast! Det var mycket bättre än Dressyr! Jag tycke att dressyr, då red man runt lite och inget speciellt hände, och att hoppning, där hände det saker! Det gick fort, det var upp och ner det var jätte roligt! Det var det bästa med ridningen, tills jag tävlade min första Dressyr tävling i RSC, vilket inte var sådär jätte länge sedan.
Så nu är jag fast vid dressyren, älskar när man får höra att idag ska vi rida ett tufft dressyrpass. Nu går jag ju även på Dressyr special vilket jag tycker är skit kul! :D
Jag tycker fortfarande om att hoppa, jag tävlar ju även hoppning, men om jag skulle välja så föredrar jag dressyr :)



Kommentarer
Kristina

Äntligen!

2011-11-03 @ 15:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback