Rajdning ^^

tjeeena mittbena Lisa här !
igår va det måndag och måndag=ridning !
det va dressyr och jag fick ploppisen ^^ Det gick as braa ! Plopp gick väldigt fint, skänkerlvikningen gick super mot slutet och jag kännde verkligen att jag kunde jobba hnm i galoppen ! Så söt han e ♥
Iaf vi hade anna för malin va borta men jag tkr om lektionen ! Vi red skänkelvikning och hade en galoppvolt vid B.
Nu har jag ridit plopp 3 gånger och det går bara bättre och bättre för varje gång ! Så jag e väldigt taggad inför nästa lektion ! Då är det dressyr igen ^^ Efter varje ridlektion så vill Malin att vi ska smörja, men det e inte så många som gör det :P Igår va jag Elin och Carro kvar sist för vi smörjde x) Aja det ger ju bara oss pluspoäng ^^
jag har inte hunnit ta en bild på Plopp än så det blir samma som förra gången, men ska ta en bild nästa gång !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback