Snabbt!

Egentligen har jag inte tid att blogga ! Men tänkte iaf slänga in ett litet snabbt inlägg. Just nu håller jag på att packa inför landet. Ska åka om ungefär 5 min. Igår sov Hanna,Hedda och Carro här det var skojsigt, idag blev det stallet, igen ! Och jag fick följa med de som va på ridläger och fick rida Brownie. ( första gången för mig då ) Men det blev nog min ända gång, Malin fråga; Han var lite liten va ? ;) Haha, jag vill inte växa mer nu, tack ! Brownie var jätte mysig! Efter stallet följde Carro med när jag red Mirella, jag körde lite markarbete. Skriver mer om allt när jag kommer hem igen på söndag. Tror Carro kommer blogga lite om Mirella, ni får hålla koll!

Brownisen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback