Nu taggar vi till hopplägret!

Hejsan, Carro här! Nu har vi ju äntligen startat upp bloggen igen. Igår fixade vi en ny header, bytte färg till rubrikerna i inläggen, fixade en klocka och massa andra saker som fräschade upp bloggen! :) Redan nu kl halv 1 har vi 14 unika besökare. Och det är kanske väldigt lite, men det här bloggen har legat nere så länge och det har varit runt 5-6 besökare varje dag. Så det är en stor framgång för ponnyboken! :)

Tänkte berätta att v. 26 ska jag och Lisa på Vedas hoppkurs på veda och vi är gryyyyyymt taggade! Vi båda vill såklart ha våra favvisar, Brownie och Trocadero. ^^ Tänkte visa er två videosar från ett hoppläger i vintras när jag och lisa hoppade med Brownie och Trocadero ;) (jag brownie, lisa trocadero)

Första videon är på Jag & Brownie, andra på Lisa och Trocadero




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback