Mirella

Hejsan! Nu är jag , Carro här. Idag har jag och Lisa varit både på Veda och hos Mirella. Men jag börjar med ett inlägg om Mirella :) Lisa har nu åkt till Landet och kommer därför inte blogga ngt tror jag, men jag gör lite inlägg innan jag också åker iväg.

När vi åkte till Mirella vet jag inte exakt, men vid halv 5 tror jag. När vi kom dit hämtade vi henne direkt i hagen. Vi borstade henne och gjorde henne iordning, sen sadlade jag och tränsade henne. Lisa satt upp utanför stallet och så skrittade vi ett varv runt vattenparken. Fotade lite och filmade på den rundan och ni ska självklart vi se! :-) Dock bara bilder eftersom den här datorn är så dum att jag skulle kunna slå sönder den, det funkar att vara inne på ALLA hemsidor UTOM youtube!!! D: :@ så sjuuuukt irriterande!!! Så därför kan ni inte få videon just nu, utan någon annan gång då jag gett datorn en match och den lärt sig att lyda...

När vi kom tillbaka red vi till volten och Lisa började värma upp lite på volter. Sen byggde jag upp ett litet kryss på volten och gjorde det till lite cavaletti som sen blev en liten "övning" jag hittade på till Lisa. Sen byggde jag upp det igen och hon hoppade några skutt på det. Hon avslutade i trav och skrittade sen tillbaka till stallet. Lisa red i ca 45 min. Sen sadlade vi av, borstade henne och tog sen ut i hagen. När vi var färdiga med allt åkte vi hem. Först byggde vi undan hindret på volten och SEN åkte vi hem.


Såhär säger Lisa att det gick:
Mirella va seg som en snigel runt vattenparken, men på volten fick jag fart i henne. Den tjejen gillar att hoppa ! Men jag kan inte säga att det gick spec bra! Mina vägar va hemska och mina händer var överallt! Men jag kunde ändå inte rida så jätte länge så det får gå för denna gång !
Men det såg bra ut! Det är bara lisa som inte såg det själv! Aja!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback