Inför hopplägret

Hejsan!
Tänk, nu är det bara 9 dagar kvar tills hopplägret börjar! Jag är väldigt taggad, men är så fundersam. Man undrar vilken häst man kommer få, hur kommer det gå, vad kommer jag lära mig på det här lägret ? Och massa mer ! Allt kommer vi få svar på vecka 26! Som "avslutnings-present" har mamma sagt att jag ska få en ny säkerhetsväst, för den som jag har nu har jag haft hur länge som helst ! Vi ska åka nästa vecka när jag kommer till henne och köpa en! Det passar ju också bra till hopplägret :) Men jag har iaf kollat runt på några västar har också frågat kompisar om tips, men hittade två från Hööks hemsida som verkade ganska bra.

Vad rekommenderar ni för säkerhetsvästar och vart har ni köpt dom ?

Måste också köpa snoddar, har verkligen inga ! Då slipper man sen också låna av andra på tävlingar. Jag har för mig att det inte är så dyrt heller ? Kan också vara lite fint med knoppad man till hopplägret ? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback