7 dagar kvar!

Nu är det bara 7 dagar kvar tills hopplägret börjar! :D Gryyyyyyyymt taggad! Vill såklart ha Brownie, men om jag inte skulle få honom är jag ganska sugen på att rida Trocadero, Fanta, Moa eller kanske Pandora :) men helst Browniesen! <3 Ååååh längtar så sjuuukt mycket! :D

Sen på TISDAG ska även jag och Lisa cykla upp till Veda och hjälpa till på ridlägret. Vi kommer även om det blir tid över att fotografera hästarna i hagen så att ni ska få en fet bildbomb med härliga sommarbilder <33 Så hoppas att det blir bra väder! Påtal om väder ösregnar det nu! Usch usch inte kul!

Jag är verkligen så SJUKT taggad på ridlägret! Vill att det ska börja NUUUUUU!
Och jag är jättejätte taggad på att rida överhuvudtaget!

Idag tror jag att Lisa har ridit Mirella så ni får säkert ett inlägg om det lite senare! :))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback