Hoppläger ~ Bildbomb

Hej Lisa här!
Idag var det tråkigt nog sista dagen på detta hoppläger :( Vill att det ska vara längre ! Fast jag vet att det här var alldeles lagaom för varken jag eller Käck orkar så mycket mer. Båda var väligt trötta efter dagens lektion! Jag vill iaf tacka alla underbara människor under denna vecka, gruppen, Malin jaa alla! För det har verkligen varit super kul! Det var också extra mysigt att få rida ut hästarna till deras sommar hage! Även fast det inte blev så mycket bilder den här gången så har jag iaf några, och här är dom !






jag lyckades rädda en fågel.











mitt fejs blev lite spec, aa men det är svårt att ta bild när han går!


han va hungrig, fick stå emot med hela kroppen för att jag skulle kunna få av tränset x)










bilden var ju söt, bara att min kropp ser helt död ut..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback