Det var ett tag sedan!

Hej!
På senaste tiden har jag inte bloggat något. Det beror på att jag inte är hemma just nu, är är husvakt/hundvakt! Jag åkte ut i fredags med Hanna :)) Hon åkte hem igår :( Och idag ska vi också hem :/ Eller vi ska sova en natt i Görans stuga sen på onsdag kommer vi hem! :) På onsdag & torsdag ska jag rida Mirella :D Sen på fredag ska vi bila ner till skåne! Jag hatar typ att åka bil, såå det här ska bli kul... Det är släktträff nere i Skåne, det ska nog bli kul!
Om ni vill läsa lite om dagarna här kan ni gå in på cagetown:) Även om det inte har varit super bra väder när vi har varit här så har jag och Hanna badat ganska mycket ! :) Nu tvingar mamma med mig på en lång promenad med Fanny så jag antar att jag måste gå, men här har ni två bilder ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback