Terminstart :D <3

Wohooo! Idag började äntligen ridningen igen ! (: Tyvärr missade Lisa den för hon är i Karlstad, tror jag det var och spelar Junior SM i curling. Men nästa gång kommer hon :) Idag hade vi iaf dressyr med Anna Wass. Vart Malin var vet jag inte x) Jag var där först i min grupp och jag fick Fanta ! :] Det var typ ett år sen jag red henne så det var lite kul :) Eller det var MYCKET kul ! : D Jag kom inte ihåg hur Fanta var överhuvudtaget. Lektionen gick SJUUKT bra ! (: Riktigt nöjd! Bra start på terminen ^^ Hon var jätte duktig i skänkelvikningen, galoppen, volterna.. Ja ALLT vi gjorde ! Nu längtar jag bara till nästa lektion !

Det ska tydligen vara hopptävling på söndag men det finns inga lappar eller något sånt uppe så det blir svårt att anmäla sig eftersom både jag och lisa inte ska vara mer i stallet fram till söndag...
Får väl hoppas att man får va med ändå da ;) haha hejdå ^^

Bild på fanta :) © Caroline Davidsson.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback