~ Ponnycup ~

tjeeeeenare tjeeeenare !
Igårvar det ju ponnycup och jag Lisa tänkte berätta hur det va (:
Carro sov hos mig alltså fredag till lördag, på morgonen hade mamma gjort fattigariddare till oss, mums säger jag bara ! Sem efter frukosten spelade vi lite Wii, det va kul ((: Sen körde mamma mig, Carro och Ebba till Veda, där väntade vi på att alla skulle komma så att vi kunde åka, jag och Sandra åkte med Elin, fast vi kom lite efter för vi skulle köra hem Vilma på vägen, och då upptäckte vi att vi bor sjuuuukt näsra varandra ! Vilma och Elin är syskon, och dom bor vid kragstalund station och det e typ 2 min från mig ! Så idag ska vi ses och ha en skräckfilmseftermidda ;D Iaf, vi kom fram till Haninge så visade de runt oss i stallet och vad får jag syn på, 3 fjordingar från Sindarve !! Jag va ju på ridläger där med alexandra 2009 ! Iaf det gick 2 fjordingar med och dom fick jag och Elin rida, jag fick rida Bandit (: Som alexandra hade på ridlägret när vi vadär, men nu vaa han så fet att så fort han började trava så dallrade fettet x) heeh sötis, och Elin fick rida Minta, också där ifrån (: Tyvärr så förlorade vi, jag red som en efterbliven apa, tycker synd om hästen, men han hade inte sin bästa da heller.. Han sprang på sidav av 2 hinder 2 gånger så det blev 8 fel till mig... tyvärr så blev också Elin utesluten, men dom där fjordingarna e så jeeevla starka ! MEN Lisse fick guldmedalj ! : D jag och elin garva sen för att vi red så dåligt, roliga människor vi e, Carro tog massa bilder och har lagt ut dom på facebook om ni vill kolla ;) Nu måste jag gå och plugga, så att jag kan träffa Elin sen ;D

jag och bandit, Foto: Carro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback