Ponnycup !

hey, carro här ! :)
idag har det varit två ponnycuper i hoppning. Först en bortamatch mot Upplands Bro där Lisa red, sen en hemmamatch mot Gustavsberg där jag red :) Jag Carro red Chicco på hemmamatchen (:

Upplandsbro - matchen:
Kl 8 på morgonen var Lisa på Veda med alla andra och åkte till Upplandsbro. Jag Carro var ju inte med och kollade men jag fick höra sen hur det gick. Alla i laget red felfritt och Sandra fick silvermedalj! Lisa tyckte verkligen om sin ponny :) hihi den hette Ubbe tror jag xP
Efter matchen åkte dem tbx till veda...

Hemma matchen:
Klockan kvart över 11 på morgonen var jag på Veda, ensam. Det var bara Malin som red sin häst Fleetwood i ridhuset och hennes hund Markus där. Jag fixade mina ridgrejjer och sopade hela Caféterian. Sen kom Hedda & Johanna. och efter det kom alla andra från Upplandsbro matchen tbx :)
Vi började med att bygga bana. Sen gick vi upp och fixade hästarna. Sofia kom och knoppade Chiccos man så det blev aaaassnyggt ! Sen gick vi ner och började rida fram . Chicco var jääääätteeeeseeeeeeggggg ! ;O Men när vi började hoppa fram på några hinder blev det fart i honom ! Jag fick starta först igen och Chicco var väldigt taggad ! ;) Jag blev felfri och red på tiden 1.06. Matchen slutade oavgjort. Sen efter ridningen när vi fikade var det resultat ( Vilka som fick Guld & Silvermedalj ). Först sa dem vem som fick Guldmedalj, Det blev tjejen från Andra laget som red Chicco, Sen sa dem Silvermedalj, det blev...... JAG ! :D hihi blev asglad för det blev min första medalj. Så fick jag hålla ett tal inför alla x) hehe ^^

Efter matchen när nästan alla åkt hem så frågade jag Malin om jag kunde få Pandora imorrn, och jaa det fick jag ! :D hihi glaaaad !

Men nu ska jag dra ! Hejdå <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback