ponnyboken

Hej, Lisa här
jag vet jag vet jag vet, IG till mig som carro skulle säga x) men jag har haft så mkt grejer i skolan så  jag har inte hunnit blogga "/ Sen har jag dragit ut 4 tänder och tävlat massa, som ni kanske hat läst. Men nu blire ändring det är ju sportlov och ngra dar och då blir mkt bloggning här i bloggen xD Jaaa, jag kan passa på att sägfa att imorron fyller carro och min mamma år ;D planerna är då att äta på T.G.I Fridays på kvällen med mamma, fredrik och göran (:
Sportlovets planar är :
Måndag: Vara med Carro, vi skaåka och vara i stallet ^^ sen ska vi rida, jag ska också rida igen då.
Tisdag: Få tandställning ! Kl. 8:00 -.-
Onsdag: Jobba i stallet med Carro (:
Torsdag: Kanske rida igen, Kanske träffa Carro ? ;) Vi ska också på fem-kamp i stallet ^^
Fredag, Lördag & Söndag, hmm vet inte ridktigt än x)


Nu till ridningen imåndags.
Jag fick Marre, det gjorde inte så mkt, jag var bara så taggad på att rida ^^ Lektionen blev mest lek och nästan alla red barbacka x) vi körde kull, och jag va grym ! Jag va kullare och jag tog nästan alla x) Sen hoppade vi ett litet hinder, det började bra men sen så landade jag inte bekvämt. Satan i gatan va det gjorde ont ! Och marres ryggrad är inte de mjukaste precis, utan den e ganska spetsig. aj aj aj, snacka om att det gjorde ont att gå på toa efter x) Aja när lektionen va slut så fårgade jag malin om vi kunde önska hästar till nästa gång efersom att det är lov då sa hon ja så vi i gruppen samlades på kontoret i stallet och skrev ner på en lapp vilka vi önskade, jag önskade... 1. Bounty och 2. Fanta (: så jag hoppas jag får ngn av dom (: Det har också kommit en ny ponny och en ny häst till stallet, asso omg ponnyn e sååå sööt ! men nu måste jag plugga lite och ta ngt att äta, e väldigt hungrig xD
 
Bounty och Jenka, men jenka har tyvärråkt tbks "/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback