Tävlingen

Tävlingen igår gick ganska bra :)
Jag fick Fanta den här gången igen. Jennie hade också henne. Den här gången startade jag först, så Fanta hade inte varit inne på banan en gång innan. På framridningen övade jag på att rida så nära dressyrstaketet som möjligt för att hon ibte skulle bli rädd. när jag skulle gå in på banan ville hon inte gå in, men vi kom tillslut in, utan hjälp av Malin & Magnus! ;) Sen fick jag lite hjälp på banan innan jag startade. Vi gick igenom programet rätt bra, med bara småmissar när hon skyggade för domaren. Fick inte den bästa procenten eftersom hon skyggade rätt mycket och var spänd, men annars är jag nöjd att jag fick in henne och red igenom programet! :))
Bild från förra gången :)
image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback