Julavslutning

hej! Igår var det julavslutning, alltså sista lektionen den här terminen :/ Fast det sätts igång igen den 2 januari (tror jag) vi behöver då inte vänta så jätte länge :)

Våran grupp var utklädda till mimare och jag tycker att vi var väldigt snygga! hehe... Efter som det var sista gången blev det lek och vi fick även välja hästar! Jag valde då såklart Trocadero och Carro tog Jane, för Brownie var redan tagen. Vi red kadrilj, lekte kull, någon kon-lek och det blev även lite dressyr på volt och fyrkant. Vi bytte även hästar med varandra!

Jag red först Troca, sen lilla Chicco! Efter honom Rafiki, sen Brownie och fick sedan avsluta på den bästa Trocisen :)
Kommer inte riktigt ihåg vilka Carro red så hon får skriva ett eget inlägg om vilka hon red senare :)

Det blir lite svårt att säga hur det gick! Eftersom vi nästan bara lekte, jobbade man ju hästarna inte så mycket.. men det kändes väldigt bra på Troca i början och slutet! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback