Stallet igen!

Idag var jag inte alls lika pigg! Fick även stressa, lite jobbigt!
När vi kom till stallet hade inga andra kommit än, så vi passade på att gosa med hästarna. När de andra kom fick vi lite jobb av Magnus, några fick sopa och några fick ta hand om Ammas, vilket jag fick göra ;) Sen hade Magnus en "rykt-kurs" för dressyrgruppen och då passade jag på att lyssna! Alltid bra att lära sig nya knep ;) Vid halv 1 hämtade hannas mamma mig och hanna. Vi behövde åka och byta om, göra oss klara för att sen ta tåg & buss till skansen! Vi gick på genrepet till Allsång på skansken som jag sitter och tittar på nu! (igen) Det var väldigt roligt faktiskt, även fast man inte såg så mycket, haha!



Kommentarer
Dressyrteam

superfin blogg! :D

2011-08-11 @ 15:22:43 | http://dressyrteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback