Stallet! :))

Varit hela dagen ute på Veda och haft det riktigt mysigt! :)) Kom dit halv 9 och fotade hästarna i hagen. Sen släpptes hästarna in och jag gick upp till stallet där jag träffade Sofia, så jag hjälpte henne med lite grejer :p
Vid 10 började dressyrgruppen, jag och Vilma tittade på den, och behövde också hjälpa till med att ta på och av sadlar på den andra gruppen som skulle rida barbacka.
Efter dressyren när alla var och gjorde iordning sina hästar hamnade jag, Vilma och Sofia T i arbete... Vi damsög, borstade, sopade, tvättade och ja allt sånt där, på HELA LÄKTAREN! Vi var ju ganska bra då ;-)
-Lunch-
Jag och Jennie följde med Killander och hämtade in Aladdin och Calippo. Jag hämtade Calippo och han var helt galen :p haha han drog iväg några meter i galopp, reste sig, gick nästan på mig och tillslut blev jag arg på honom, men han lugnade sig tillslut :p
Sen återgick vi till vårat arbete.. Fortsatte med läktaren och krattade ridhuset.. Mååånga saker !
Kollade sen på hoppningen. Min kamera hade tyvärr inge batteri så kunde inte fota, men det var kul att titta! ;)

Imorrn ska jag till stallet igen, tidigt som satan... Tåget går 07:21, och är framme 08:30... :p haha, jag ÄR en nörd :p sista dagarna på sommarlovet och jag går upp 5 för att åka till stallet :p

/Carro




Kommentarer
Emelie

Oj, vad duktig du är som går upp så tidigt :o

2011-08-10 @ 22:25:56 | http://semlur.blogg.se/
Hedda

Checka in min blogg och ställ en fråga i min frågestund!

2011-08-11 @ 18:27:02 | http://tuckmill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback