Mirella

Idag tror jag varken jag eller mirella var på något "Grand Prix Dressyr" humör... om ni fattar vad jag menar :p Det var för det första regnigt och då blev man ju mindre taggad, men sen var ridvolten helt blöt så man kunde inte rida på hela volten. Men jag red barbacka denna gång och började med att skritta runt vattenparken. När jag kom till volten kom jag på att jag glömt släcka ljuset i stallet, så skrittade ner dit, släckte och satt upp igen, då red jag ännu ett varv runt vattenparken :P haha, aja sen kom jag till volten och red dressyr. Gick rätt bra och hon är fortfarande lika mjuk och fin.

När jag ridit ett tag så tänkte jag jobba lite med henne från marken. Så jag hoppade av och så gick jag en bit och sprang, och mirella gick efter :p men det var inte så kul xD så jag spännde upp tygeln på ena sidan och då blev den rätt lång. så longerade jag henne lite i båda varven. Hon fick trava på stora mitt volten och när jag ropade hennes namn saktade hon av och gick in till mitten :3 jag satt sedan upp igen och jobbade lite galopp. Avslutade med att skritta runt vattenparken.
                  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback