It buuuurns

Hej! Eftersom det inte har varit något bloggande från min sida på senaste tiden så är det för att jag inte har varit inne på datan på 2 dagar! Jag har;

• Åkt till stranden med hanna!
- Brännde mitt ansikte och hela ryggen. najs!
- Fått bikini rand!!!
• Sovit hos Hanna
- God middag
- Kollade på PLL och åt chips
- Somnade och var helt efter när hanna pratade med mig.
• Träffat laget och ludwig!
- Åkte in till stan, skulle gå in på pride men jag sarah och sara kom inte in. Man behövde ungdomsband som vi inte hittade...
- Skuttat runt i en onepiece affär och folk har skrattat åt mig.
- Blivit kär i en onepiece
- Ätit god middag hemma hos pengel's

Det beskriver ganska mycket om vad jag har gjort! Här har ni bilder från dagarna!:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback