Godmorgon!

Vaknade vid 12 och åt en sen frukost, och nu sitter jag här.
Idag blir det inge stallet, kände att jag behövde sova ikapp lite nu fram till helgen också ;) Upp 5 för att vara på Veda tio i 7! Men jag ska iaf vara hemma hela dagen och chilla. Måste ju passa på nu när det bara är 9 dagar kvar på sommarlovet :'((((((

Men Augustidressyren börjar ju då imorgon och då kommer vi inte kunna ge er så bra uppdatering. Jag ska försöka mobilblogga om jag inte kan blogga hemma hos Hedda där jag ska sova lör-sön. På söndag är det samma, ingen bra uppdatering eftersom det är tävling. Tävlingen slutar sent på söndag och då kommer jag förmodligen inte heller hinna blogga, men på måndag ska ni få stora inlägg! Och då börjar ju även ridningen! :D


Browniesen, foto: Caroline Davidsson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback