ridning, igeeen :D

tjeeeeena, Lisa här !
Igår så va det tisdag och då red jag igen ;D Först så trodde jag att jag skulle få Fanta för det stod det på lappen som jag satte dit ( vad jag såg i måndags ) Men sen när jag frågade hanna vem jag skulle ha så skulle jag ha Trociiiiiiiis :D snacka om att den här tjejen blev riktigt glad då ! Iaf jag och Elin åkte upp till stallet ( Elin skulle rida ist för Linnea ) och hon fick rida plopp (: Jag började genast att borsta och göra älsklingen fiiiin ♥ och jag fick faktiskt bort all lera han hade på benen ^^ Trocisen brukar vara väldigt känslig när det kommer till att sadla, och han brukar inte alls vilja ! Men igår va han en liten ängel och stod helt still när jag sadlar hnm, åhh han e för underbar <3

iaf till lektionen, det va Magnus som vi hade och vi körde en övning som va att man skulle rida på 2 volter sen ut mot fyrkanten och sen fatta galopp och jag kan säga att vissa galopp fattningar va helt underbara, och jag fick beröm för dom, och sen fanns det vissa som inte va lika bra. men jag kunde jobba trocadero så han kom ner fint på tygeln även fast han hade snodd (: jag e vääldigt nöjd med lektionen !
På fredag är det ridning igen, fast då är det tääävling ! taggga !

jag älskar denna heeest



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback