rajdning <3

hellu, Carro här. Jag är sjuk. Har feber och är förkyld. Men jag tänkte berätta om hur det gick för mig igår på ridningen. Vi hade ju vikarie eftersom Malin var och tränade med någon av sina hästar. Vi hade Magnus ! :) Det var jättelänge sen jag red för honom så det skulle bli asnajs ! ,)

Jag fick Plopp igen. Först ville jag inte ha honom. Var så trött för mådde dåligt och ville ha typ chicco, bamyl eller någon lätt ponny. Fast Plopp är ju ganska lätt ändå så jag körde på. Red i veda-jackan, SHIIT vad varmt det blev ! iaf, Vi övade mycket på serpentiner och volter. Vi la sen in galopp när med red ut från en serpentin. För mig gick det ASBRA ! <3 Plopp var asduktig hela lektionen. Jag spände upp snodden så att den bara hängde och ändå gick han på tygeln. fin heest <3

Nästa måndag är det tyvärr inte ridning, det är typ Annandag Påsk (tror jag) och det är röd dag så det är ingen ridning då :( det suger ! Men det blir iaf ridning på fredag. Tävling !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback