Påsklovs ridning

Hejsan svejsan, Lisa här !
det e så sköönt att kunna säga ett det e påsklov ! Idag va det ridning och jag fick reda på ganska tidigt av Hanna som va i stallet att jag skulle rida Jane :D Jag blev väldigt glad för henne hade jag inte ridit på ett bra tag och jag behövde inte rida Lili, okej nu lät jag lite taskig men jag hade ingen lust att rida henne <3 Iaf jag va hos Carro idag innan vi tog bussen till stallet tidigare än vanligt på måndagar, tyvärr så mådde Carro inge bra :( Men hon red ändå. Iaf jag hade då Jane, och vi hade Magnus som vikarie så det va najs ^^ tyvärr så gick lektionen skit dåligt. det gick aldrig som jag ville och jag försökte men det gick verkligen inte, det va en sånn lektion då ingenting funkar. blää hatar sånna lektioner, vi red mkt på serpentinerna (stavning?) med små volter och sedan las galopp in. aja imorron ska jag rida igen och då går det förhoppningsvis bra !

hitta tyvärr ingen bild på Jane, så här är en på Veda !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback