Hoppläger ~ Dag 4, Sista dagen

buhu :( idag var det sista dagen på ridlägret. Vi vill rida meeer ! Hur kan 4 dagar gå så fort ?! Och imorgon herregud, är det NYÅRSAFTON! :O ojojoj.. lisa ska sova över här till den 1 Januari då :) Det ska bli kul ! : D <3
men över till ridningen x)

Idag åt vi spagetti med köttfärssås x) Gott, och intressant, eller hur ? xD Sen skulle alla bygga sitt eget hinder var så alla började bygga upp alla möjliga hinder. Det blev lite stressigt på slutet så då fick våra duktiga banpersonaler Jennie, Hanna, Sofia och Vilma bygga åt oss x) Vi gjorde iordning hästarna i stallet och sen gick vi ner till ridhuset. Vi böjade rida fram och hoppa några små hinder i början. Sen gick vi över till en bana vi hoppade en och en. Men vi behövde ändra nästan hela banan x) Eller rättare sagt Jennie, Hanna, Sofia, Vilma, och Sofia K fick fixa det ;) Banan var klurig och både jag och lisa fick ett litet fel.

Såhär gick det:
Carro: Bättre kan det alltid gå, och det gick bättre igår. Idag var Brownie ganska seg. Lektionen innan hade han kastat av Sofia 2 ggr. Han var jätte duktig i galoppen och när vi gjorde lite skänkelvikningar. Dock råkade jag själv göra ett litet fel och red fel väg men när jag kom på banan igen gick det bra.
Det här ridlägret har verkligen varit roligt. Brownie har varit duktig varje dag. Kommer sakna dem här dagarna.
<3 Han är världens bästa ponny och jag älskar hnm ♥ Brownie in my ♥ :'D <3 <3

Lisa: Idag var Trocadero jätte duktig! Han hoppade så fint och man märkte att han älskar att hoppa :) Ibland blev det lite spring på sidan av hindret, men det va lite mitt fel. Han älskade verkligen att hoppa trippelbarren för då tog han ett extra stort skutt och skenade lite men efter ett varv på volten så hade jag vunnit tillbaka kontrollen och kunde fortsätta med banan :) fick beröm av Malin och jag kunde hålla galopp hela banan :) På uppvärmningen så gick han väldigt fnt på tygeln och även fint i skänkelvikningen och galoppen. Han e världens bästa häst och jag älskar honom med hela mitt hjärta <3 jag kmr sakna dom här underbara dagarna med hnm <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback