Hoppläger ~ Dag 1

Halloo :) Nu är det Carro här. Idag började ridlägret ! :D Det var samling kl 12. Då åt vi lunch :) Fast jag och Lisa åt inte så mycket, vi var så nervösa över vem vi skulle få, haha x) Sen fick vi hästar... Jag (Carro) fick... BROWNIE :D ♥ och Lisa fick... TROCADERO :D ♥ hihi båda fick sin favvoponny :] Vi gjorde iordning hästarna i stallet, sen började vi halv 2. Vi hade markarbete. Det var ganska roligt :) Vi hoppade ett kryss i slutet på "serien" vi red. Det var naaajs ;) (Y)

För mig gick det, aa sådär då. Brownie bockade, skenade och bråkade lite. Men när vi hoppade gick det bra. Jag vet iaf vad jag ska tänka på imorrn, Då vi ska hoppa studsar, kompinationer (stavning?) m.m :]
För Lisa gick det sådär i början, Trocadero busade lite här och där. Men mot slutet gick det mycket bättre. Vi båda är taggade till imorrn när det blir mer hinder ! :)) wooohooo ! <3

Vi skriver igen imorrn :) Ska försöka att ta massa bilder :D

Brownie ♥                                       Trocadero ♥                             




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback